Bezorging via GLS (beddengoed) voor jouw bestelling op www.nachtrust.nl :

LET OP: Elders besteld? Neem contact op met GLS: https://www.gls-info.nl/ 

Gratis levering

Alle aankopen in Nederland met een orderwaarde hoger dan €35,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €35,- rekenen we €6,95 verzendkosten.
Alle aankopen in België met een orderwaarde hoger dan €175,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €175,- in België rekenen we €15 verzendkosten.

Track & Trace

Wanneer je pakket bezorgd wordt door GLS (bijvoorbeeld beddengoed) ontvang je hiervan altijd een track en trace code. Een pakket wordt idealiter persoonlijk bezorgd. De ontvanger bevestigt vervolgens dat het pakket is aangenomen door zijn handtekening op de handscanner van de bezorger te zetten. Een ander lid van het huishouden mag ook namens de geadresseerde het pakket aannemen.

Welke producten worden via GLS geleverd?

Beddengoed artikelen zoals; hoeslakens, dekbedden, dekbedovertrekken, kussens, moltons etc. 

Als niemand thuis is:

Als niemand thuis is dan vraagt de bezorger van GLS een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot. In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over het doorgeven van een afleveroptie. Wanneer een e-mailadres bekend is, stuurt GLS tevens een e-mailnotificatie.

 Het Niet Thuis Bericht:

Op het Niet Thuis Bericht staat een "Niet Thuis Code". Met deze code of met het pakketnummer en de postcode kan de ontvanger het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone. Het Niet Thuis Bericht is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht:

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties: Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters opgegeven. Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres met een eenmalige neerzettoestemming. Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden. Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.