Informatie over de levering

Heb je een vraag over de levering van jouw bestelling of wil je een leverafspraak inplannen? Mail dan naar planning@nachtrust.nl

Bij elk product in onze webshop wordt een indicatie van de levertijd weergegeven. Indien je meerdere producten in bestelling hebt staan, dan is de bezorging afhankelijk van het product met de langste levertijd. We leveren jouw bestelling in één keer. 

Bezorging via onze bezorgdienst:

Wanneer je bestelling via onze eigen bezorgdienst geleverd wordt, dan wordt er ruim van te voren een afspraak gemaakt met een tijdsindicatie waarop we komen leveren. Onze bezorgdienst werkt van maandag tot en met vrijdag en start ’s morgens om 8.00 uur met het leveren van de producten bij de eerste klant. Zodra onze bezorgers aankomen met jouw bed of boxspring, duurt het monteren ongeveer 45 minuten. Onze producten zijn goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. De bezorgers pakken alles uit op de gewenste plek en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour. Monteer je liever zelf, dan plaatsen onze bezorgers de producten op de gewenste plaats. Mocht onverhoopt de bezorging niet kunnen plaats vinden, neem dan contact met ons op via 024 6754747 of planning@nachtrust.nl. 

Welke producten worden via onze bezorgdienst geleverd? 

Boxsprings, bedden, matrassen, toppers, bedbodems, accessoires en sale artikelen. 

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet kan worden afgeleverd? 

We verwachten dat dit niet voorkomt aangezien er altijd op afspraak bezorgd wordt. Mocht er sprake zijn van miscommunicatie, neem dan contact met ons op. 

Bezorggebied

Nachtrust.nl levert bestellingen in heel Nederland, België en in het grensgebied van Duitsland. De levertijden in het waddengebied kunnen afwijken, daar deze met een externe transporteur geleverd worden.

Gratis levering

Alle aankopen in Nederland met een orderwaarde hoger dan €35,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €35,- rekenen we €6,95 verzendkosten.
Alle aankopen in België met een orderwaarde hoger dan €175,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €175,- rekenen we €15 verzendkosten. 

Gratis montage

Alle boxsprings en bedden monteren we gratis bij je thuis. Onze bezorgers zijn zeer deskundig en zetten jouw aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek waar je het wenst. Monteer je liever zelf? Dan plaatsen onze bezorgers de producten op de gewenste plaats.

Retour nemen van het verpakkingsmateriaal

Onze bezorgers nemen altijd het verpakkingsmateriaal mee terug (m.u.v sale matrassen).

Oude matras of bed retour

Koop je een nieuw bed of matras bij ons, dan bieden we je de mogelijkheid om het oude bed of matras retour aan ons te geven. Neem voor de mogelijkheden en kosten contact met ons op.

Bezorging via pakketdienst GLS (beddengoed):

Gratis levering

Alle aankopen in Nederland met een orderwaarde hoger dan €35,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €35,- rekenen we €6,95 verzendkosten.
Alle aankopen in België met een orderwaarde hoger dan €175,- leveren we gratis. Voor bestellingen lager dan €175,- in België rekenen we €15 verzendkosten.


Track & Trace: 

Wordt jouw bestelling door GLS geleverd? 

Dan ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een e-mail van GLS met een Track & Trace code.

Welke producten worden via GLS geleverd?

Beddengoed artikelen zoals; hoeslakens, dekbedden, dekbedovertrekken, kussens, moltons etc. 

Als niemand thuis is:

Als niemand thuis is dan vraagt de bezorger van GLS een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot. In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over het doorgeven van een afleveroptie. Wanneer een e-mailadres bekend is, stuurt GLS tevens een e-mailnotificatie.

Het Niet Thuis Bericht:

Op het Niet Thuis Bericht staat een "Niet Thuis Code". Met deze code of met het pakketnummer en de postcode kan de ontvanger het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone. Het Niet Thuis Bericht is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht:

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties: Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters opgegeven. Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres met een eenmalige neerzettoestemming. Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden. Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.