Betaling mislukt?

Jouw iDEAL betaling mislukt?

Is jouw betaling via iDEAL mislukt? Controleer je dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Indien dit niet het geval is kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van jouw bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en geef jouw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Jouw Creditcard- of Paypal-betaling geweigerd?

Je hebt jouw bestelling betaald met jouw creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn helaas gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Jouw Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd?

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Nachtrust.nl heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd.

Wat moet ik nu doen als mijn betaling mislukt is?

We willen jouw order zo snel mogelijk in behandeling nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen om jouw betaling via Ideal of per overboeking te betalen. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.