Betaling mislukt?

Uw iDEAL betaling mislukt?

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Controleert u dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Indien dit niet het geval is kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en geef uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Uw Creditcard- of Paypal-betaling geweigerd?

U heeft uw bestelling betaald met uw creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn helaas gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Uw Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd?

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht uw betaling weigeren. Nachtrust.nl heeft geen inzage in de redenen waarom uw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd.

Wat moet ik nu doen als mijn betaling mislukt is?

We willen uw order zo snel mogelijk in behandeling nemen. U kunt uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen om uw betaling via Ideal of per overboeking te betalen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag verder.